Besox

Besox Finance: Wat met uw krediet?

19 maart 2020

Het welzijn en de gezondheid van u als klant is een belangrijke prioriteit. De Corona-crisis is helaas ook in ons land een realiteit die wij onder ogen moeten zien.

Onze medewerkers werken achter gesloten deuren en ontvangen u enkel op afspraak. Alle courante bankzaken kan u regelen via online bankieren of kan u gebruik maken van onze automaten.

U kan ons bereiken op onderstaande nummers als u vragen hebt in het kader van de Corona-crisis: 

  • Besox Bayauxlaan:                         050/63.07.00
  • Besox Lippenslaan – Heist:       050/51.83.38
  • Besox Blankenberge:                     050/42.43.86

Wat met uw woonkrediet ?

  • In geval van tijdelijke werkloosheid of verlies van inkomen kan een kapitaalschorsing worden aangevraagd van standaard 6 maanden. Er zal hiervoor tot nader bericht geen dossierkost worden aangerekend.
  • Documenten kunnen ondertekend en digitaal doorgestuurd worden.

Wat met uw professioneel krediet?

  • Net als bij particuliere klanten met een woonkrediet kunnen wij ook in lopende professionele kredieten (met uitzondering van Biz Fisc) oplossingen vinden in de aard van een tijdelijke 
    kapitaalschorsing. Deze zal standaard voor 6 maanden toegekend worden en kan indien nodig verlengd worden.
  • Ook een tijdelijke verhoging van een kaskrediet kan een oplossing zijn om dergelijke liquiditeitstekorten op te vangen.

Wat met uw lening op afbetaling?
De wet op het Consumentenkrediet laat niet toe om kapitaalschorsing of andere modaliteitswijzigingen toe te staan voor leningen op afbetaling.

Elke aanvraag zal bekeken worden en is onder voorbehoud van aanvaarding.

We wensen u een goede gezondheid toe!

Tags